Jak zrušit hlasovou schránku

Hlasová schránka je váš osobní záznamník, který umožňuje volajícímu nechat vám vzkaz v případě, že momentálně nemůžete jeho hovor přijmout. Nabízejí ji v současnosti všichni tři dominantní mobilní operátoři.

Někteří uživatelé si však naopak přejí hlasovou schránku zrušit. Jak na to? Ukážeme si konkrétní postup pro O2, Vodafone i T-Mobile.

  • Hlasovou schránku si můžete zrušit v samoobsluze konkrétního operátora.
  • Službu je možné deaktivovat také přímou žádostí na infolinku operátora.

Jak zrušit hlasovou schránku u T-Mobile

V T-Mobile není hlasová schránka aktivní na nové SIM kartě automaticky. Máte-li ji však aktivovanou už z dob minulých, lze ji zrušit.

Hlasovou schránku, pozor, není možné mít aktivní společně se službami MMS hlasový kurýr nebo Registr zmeškaných hovorů. Služba Registr zmeškaných hovorů poskytuje podobnou službu jako hlasová schránka.

Správa většiny služeb je u tohoto operátora možná v Můj T-Mobile a hlasová schránka není výjimkou. Případně můžete využít hlasový automat na čísle 4603. Na témže čísle můžete o zrušení požádat i operátora.

Jak zrušit hlasovou schránku u O2

Operátor O2 uvádí, že je hlasová schránka aktivní u každého mobilního tarifu. U předplacených karet k automatickému aktivování nedochází.

V případě, že si přejete změnit nastavení hlasové schránky, můžete tak sami učinit v rozhraní Moje O2. Případně stačí ji nepoužívat. Pokud službu ponecháte nejméně 3 měsíce bez využití, sama se deaktivuje. Pokud se na předplacené kartě déle než 7 dní nenachází kredit, dojde taktéž ke zrušení služby. Ovšem pozor, smažou se i veškeré zprávy.

Službu si musíte opět aktivovat pouze ze svého rozhodnutí. Učiníte tak opět v Moje O2, případně na čísle 800 02 02.

Jak zrušit hlasovou schránku u Vodafone

U Vodafonu společně s novou SIM kartou hlasovou schránku mít aktivní nebudete. V případě, že jste si v minulosti hlasovou schránku zřídili a nyní jste si svou volbu rozmysleli, musíte tak celou službu zrušit.

Vypnout ji můžete prostřednictvím samoobsluhy Můj Vodafone. A to konkrétně v sekci Služby – Volání. Pokud schránku nebudete používat nejméně 90 dnů, dojde k jejímu deaktivování přímo na straně operátora.