Zdraví a krása

Cviky s gumou na břicho

Cviky s gumou na břicho

Mezi vašimi cvičebními pomůckami by rozhodně neměla chybět guma. Existuje několik typů, jednoduše natahovatelné i hodně pevné pro větší zátěž. Slouží na budování síly a procvičení těla.

Cvičení s gumou

Cvičení s gumou je velmi efektivní na posílení svalstva. Mohou s nimi cvičit začátečníci i pokročilí. Posilují se tak svaly, paže, záda, břicho i nohy. Hlavní výhodou posilovací gumy je, že je skladná a dobře se s ní manipuluje.

Je i lehká, můžete si ji vzít sebou kamkoliv. Není drahá a dá se sehnat v každém obchodě se sportovními potřebami. Guma má různou velikost a tloušťku, podle toho je také rozlišena síla jejího tahu.

Tipy k posílení břišních svalů

TipPopis
1.cviky na břicho se dělají tak, že si lehnete na záda, natáhnete si gumu na nohy, uchopte konce gumy a nohy zvedněte od země. Poté zvedněte také tělo a přibližte jej k nohám.
2.můžete vyzkoušet také cvik zvaný, jízda na kole. Dáte si gumu na nohy a tělo nadzvednete do sedu. Nohy pokrčíte a postupně natahujete střídavě pravou a levou, do toho zároveň pravou ruku k levému koleni a levou k pravému. Guma se vám na nohách přitom natahuje a vytváří odpor, který posiluje svaly.
3.posilovat s gumou se dá také vestoje. Stačí ji jen zachytit za nohu a držet se gumy. Uděláte poté jakoby holubičku a gumu rukou natáhnete.

Jaká guma se hodí na posilování břich

Gumu si vyberte podle své velikosti a váhy. Záleží na tom, jestli jste žena nebo muž, začátečník nebo pokročilý sportovec. Vyberte si podle typu cvičení, co chcete s gumou dělat.

Mají šířku od 5 cm až do 1,5 m. Gumy jsou zatočené do kruhu nebo rovné. Rozdělení je rovněž podle míry odporu 6 – 45 kg, slabé, střední a silné. Vyrobeny jsou z kvalitních materiálů, latexu nebo textilu.

Cvičení s gumou se dá jen tak nebo i na bradlech, můžete si ji rovněž za něco zachytit, abyste se mohli přitahovat. Před každým cvičením provádějte kontrolu gumy, aby vám nepraskla. Cvičení s gumou vás bude jistě bavit a hlavně si ji můžete vzít všude sebou.